تحقیق مهندسی ترافیک و برنامه ریزی ترافیکی و مدلهای مربوط به آن و تحلیل هزینه سیستم حمل ونقل و مدیریت زمان

پیشینه تحقیق و پایان نامه و پروژه دانشجویی

پیشینه تحقیق مهندسی ترافیک و برنامه ریزی ترافیکی و مدلهای مربوط به آن و تحلیل هزینه سیستم حمل ونقل و مدیریت زمان دارای ۱۰۸  صفحه می باشد فایل پیشینه تحقیق به صورت ورد  word و قابل ویرایش می باشد. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود  آن را دانلود و دریافت نمایید . ضمناً لینک دانلود فایل همان لحظه به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می گردد.

فهرست مطالب

۲-۲- کرایه حمل و نقل تعادلی چیست؟    ۴
۲-۳- نظریه دانشمندان:    ۴
۲-۴- پیشینه پژوهش:    ۶
۲-۴-۱- ده استراتژی مدیریت زمان    ۶
۲-۴-۲- مقدمه ای درباره مهندسی حمل ونقل:    ۱۲
– حمل و نقل وتاثیرات آن:    ۱۳
– اهداف در برنامه ریزی و راهکارها:    ۱۴
نهادها و ارگان های فعال در زمینه حمل و نقل :    ۱۷
۲-۴-۳- برنامه ریزی حمل ونقل عمومی:    ۳۱
۲-۴-۴-:    ۴۵
۲-۴-۵- تحلیل هزینه سیستم حمل ونقل    ۵۲
۲-۴-۶- مدلسازی کرایه حمل کالا درشبکه حملونقل جادههای با رویکرد افزایش قیمت سوخت:    ۵۹
۲-۴-۷- تاثیر افزایش قیمت سوخت بر تقاضای باری ریلی وسهم آن از حمل ونقل زمینی:    ۶۰
۲-۴-۸- معضل نوسانات کرایه حمل و نقل:    ۶۵
۲-۴-۹- سیاست چارچوب قیمت و رفتار مصرف کننده:    ۶۸
۲-۴-۱۰- اقتصاد حمل ونقل :    ۷۴
۲-۴-۱۱- آثار تورمی افزایش قیمت سوخت وسایل حمل ونقل جاده ای :    ۷۹
۲-۴-۱۲- هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا(TDABC) رویکرد در بهایابی :    ۸۲
۲-۴-۱۳- دستورالعمل اجرای مالیات برارزش افزوده در صنعت حمل ونقل:    ۸۴
۲-۴-۱۴- بیمه های باربری :    ۸۶
۲-۴-۱۵- بررسی مولفه های ترافیکی سیستم های حمل ونقل شهری وعوامل موثربرآن:    ۹۱
۲-۴-۱۶- مدیریت زمان:    ۹۳
۲-۴-۱۷- مطالعه روش:    ۹۶
۲-۴-۱۸- میزان حمل و نقل انواع محصولات:    ۱۰۰
۲-۴-۱۹- بهسازی های مهندسی ترافیک کم هزینه :    ۱۰۰
فهرست منابع    ۱۰۶

منابع:

۱٫ رهنمایی رود پشتی، فریدون، ۱۳۸۷، حسابداری مدیریت.
۲٫ امیدوار، مجید، مقاله مدیرت زمان، ۱۳۸۰٫
۳٫ نقش بیمه در صنعت حمل ونقل بررسی های بازرگانی، نشریه ترانزیت، ۱۳۸۷٫
۴٫ بیمه های باربری شرکت سهامی بیمه دانا، ۱۳۸۶٫
۵٫ حافظی، ۱۳۸۹، دستورالعمل  اجرای مالیات بر ارزش افزوده در صنعت حمل ونقل.
۶٫ روحانی، بیژن، ۱۳۹۱، معضل نوسانات کرایه حمل.
۷٫ احمدی، علیرضا، ۱۳۸۷، ارزیابی کاروزمان–  مهندسی کارو مدیریت زمان.
۸٫ بشکوه، مهدی، ۱۳۹۰، هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا.
۹٫ سید حسینی، ۱۳۸۹، برنامه ریزی مهندسی حمل ونقل و تحلیل جابه جایی مواد.
۱۰٫ سیفی پور، رویا، و افروزامینی، فاطمه، ۱۳۹۱، تاثیر افزایش قیمت سوخت برتقاضای باری ریلی و سهم آن از حمل ونقل زمین.
۱۱٫ علیزاده، پگاه، ۱۳۹۱، اقتصاد حمل و نقل.
۱۲٫ کفایی، سید محمد علی، و صبوری کارخانه، حسین، ۱۳۹۰، آثار تورمی افزایش قیمت سوخت وسایل حمل ونقل جاده ای.
۱۳٫ منتظری، محمد، و ادواری، مجید، ۱۳۸۰، بررسی مولفه های ترافیکی سیستمهای حمل ونقل شهری وعوامل موثر برآن.

-۲- کرایه حمل و نقل تعادلی چیست؟[۱]

در وضعیت موجود تورم در جامعه به دلیل عدم تعادل بین شرکت های حمل و نفل و تولیدی می باشد زیرا از یکطرف افزایش کرایه بار ناشی از پارامترهای موجود مانند افزایش قیمت سوخت و مسافت و ساعت و نوع جاده موجب عدم رضایت شرکت های تولیدی می شوند و بهانه ای برای افزایش قیمت محصولات دارند و پارامترهای موجود وجه اشتراکی بین شرکت های تولیدی و حمل و نقل ندارند لذا نیاز به کرایه تعادلی[۲] در حمل و نقل می باشد.

به منظور تعیین کرایه مناسبی که بتواند تعادل بین شرکت های حمل و نقل و تولیدی (خدماتی) ایجاد نماید کرایه تعادلی باعث می شود افت و خیز قیمت کرایه بر اساس پارامترهای مطلوب باشد و بر اساس پارامترهای موجود نباشد زیرا پارامترهای موجود در ایجاد تعادل بین شرکت های تولیدی و حمل و نقل توانمند نمی باشند و کرایه تعادلی مانند دو کفه ترازو بین حمل و نقل و تولید تعادل ایجاد می کند.

کرایه تعادلی منجر به این می شود که شرکت های تولیدی بهانه ای جهت افزایش قیمت محصولات ندارند زیرا تحویل مناسب و سالم بار تولید و خدمات بیشتر می شود و مشری ها بیشتر می شوند و از طرفی شرکت های حمل و نقل به علت تحویل به موقع و سالم بار (کرایه بر اساس وظیفه ) و افزایش کرایه بیشتر می توانند هزینه های حمل و نقل را مهار کنند و شرکت های حمل و نقل از ورشکستگی نجات یابند.

۲-۳- نظریه دانشمندان:

(اسمال و وندندر۲۰۰۷)[۳] درمقاله ای تحت عنوان روند بلند مدت تقاضای حمل و نقل، کشش پذیری قیمت سوخت و چشم انداز نفت برای سیاست حمل ونقل به بررسی اثر قیمت های انرژی بر تقاضای حمل و نقل ایالات متحده آمریکا برای سال های ۱۹۹۶- ۲۰۰۴ پرداختند. وی تغییرات مصرف سوخت در حمل ونقل جاده ای برای هر فرد (بزرگسالان) را ناشی از سه عامل تغییرات میزان سفر،  تغییرات موجودی وسیله نقلیه، تغییرات فراوانی متوسط سوخت وسایل نقلیه می داند. میزان سفر بزرگسالان در هر مایل راتابع خطی از قیمت سوخت، اثر تقابلی قیمت سوخت و درآمد شهری، اثر تقابلی قیمت و جمعیت شهری و تابع غیرخطی از هزینه سوخت در هرمایل در نظر گرفته است.  نتایج به دست آمده نشان می دهد در اثر درآمد نسبت به قیمت سوخت تاثیر بیشتری بر میزان سفر دارد،  لیکن هزینه سوخت تاثیر معنی داری برمیزان سفر ندارد.

نتایج مطالعه (عزتی و عاقلی کهنه شیری، ۲۰۰۵) نشان می دهد که تقاضای حمل بار نسبت به فاصله بین مبدا و مقصد بارگیری بی کشش است.

(فرشاد، ۲۰۰۴)[۴] در مطالعه ای شدت مصرف انرژی بخش حمل و نقل زمینی و ریلی برآورد و مقایسه کرده است. براساس محاسبات انجام شده، شدت مصرف سوخت جاده و راه آهن برای سال های ۱۳۷۴– ۱۳۷۸ به ترتیب ۴/۹، ۱۳/۶ خواهد بود که نشان می دهد میزان مصرف سوخت در حمل به شیوه جاده ای ۵۳/۱ برابر مصرف سوخت در حمل و نقل ریلی است. همچنین حمل ونقل ریلی در بخش باری یک سوم حمل ونقل زمین سوخت مصرف می کند.

– محسن ذوقی، کامران رحیم اف و مهدی علیپور و اوسری می گویند:

امروزه رشد اقتصادی کشورها برپایه رشد شبکه های حمل و نقل استورا است. در این میان نقش پارامترهای دخیل در ارزش تمام شده جابه جایی و رابطه آنها با اقتصاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.رابطه بین هزینه و کرایه و قیمت تمام شده، جابه جایی کالا باتوجه به افزایش قیمت سوخت در کشور از جمله موضوعات درگیر در اقتصاد حمل و نقل می باشد.

لئون اقتصاددان معروف اظهارمی دارد: “حمل و نقل شالوده تمام فعالیت های انسانی است. ارمغان این بخش برای نوع بشر، دستیابی به زندگی بهتر و شایسته تر در سایه امنیت، رشد و بالندگی بیشتر در سایه روابط انسانی آسان تر و شرایط کار و تجارت باصرفه تر است.

درجه ارتقا و اعتلای جوامع امروزی با معیارهای ارقام توسعه بخش حمل ونقل ومیزان بهره وری افراد جامعه از امکانات و تسهیلات این بخش سنجیده می شود و درصد مقایسه ای اعتبارات جذب شده در این بخش از اقلام مشخصه تعالی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ملت ها به شمار می آید.

سید محمد علی کفایی وحسین صبوری کارخانه می گویند:”بنزین و گازوئیل از مهمترین نهاده های بخش حمل ونقل محسوب می شوند. آمارها نشان می دهد مصرف این فرآورده ها در ایران بیشتر از متوسط جهانی است. یکی از سیاست های پیشنهادی برای اصلاح مصرف سوخت، سیاست قیمتی است و لذا تاثیر تورمی اجرای سیاست های قیمتی برپخش حمل ونقل جاده ای کشور و نیز برتورم کل اقتصاد است. به این منظور از جدول داده- ستانده ۱۳۸۰ مرکز آمار ایران و تحت سه سناریوی مختلف (افزایش ۲۰۰ درصد قیمت بنزین، افزایش ۲۰۰ درصد قیمت گازوئیل، افزایش همزمان ۲۰۰ درصد هردو) استفاده می شود.

یافته های حاکی ازآن است که در سناریوی اول تورم حمل و نقل جاده ای بار و مسافر به ترتیب ۶ و ۹ درصد و سطح عمومی قیمت ها نیز ۳/۴ درصد افزایش می یابند در سناریوی دوم در دو زیر بخش جاده ای بار و مسافر ۲/۴ و ۵/۴ درصد و تورم کل کشور هم ۲/۲ درصد زیاد می شود. بالاخره در سناریوی سوم زیر بخش های جاده ای بارو مسافر به ترتیب با تورمی معادل ۲/۱۰ و ۵/۱۳ درصد و کل کشور نیز با تورم ۵/۶ درصد روبرو می شوند.

دکتر مهین فخوری کارشناس حمل ونقل: حمل و نقل چند وجهی را رکن اساسی تجارت بین المللی و عامل توسعه اقتصادی عنوان کرد و برای حمل و نقل کالا درقرن ۲۱ دیگر حمل ونقل سنتی یک جانبه کفایت نمی کند چراکه امروزه حمل ونقل لجستیک و مبدا تا مقصد مطرح است و حمل ونقل یک وجهی جوابگو نیست و صاحبان کالاهم تمایل دارند تا برای حمل کالایشان بایک نفر قرارداد داشته باشند ویک شرکت مسئولیت حمل ونقل کالای آنان را برعهده بگیرند. بنابراین تا­­زمانی که تجارت وجود دارد و صادرات و واردات جریان دارد و حمل ونقل بین المللی رایج است، حمل ونقل چند وجهی هم ادامه خواهد داشت.

۲-۴- پیشینه پژوهش:

۲-۴-۱- ده استراتژی مدیریت زمان

۱- بفهمید وقتتان را چگونه می گذرانید: داشتن یک جدول زمانی، راهی مفید برای تعیین چگونگی استفاده شما از زمان است. به مدت یک یا دو هفته آنچه را در فاصله های زمانی ۱۵ دقیقه ای انجام می دهید، ثبت کنید. نتایج را بررسی کنید. ببینید آیا هرچه نیاز بوده است را انجام داده اید، تعیین کنید چه کارهایی به بیشترین زمان نیاز دارند، تعیین کنید در چه ساعتی از روز بیشترین انرژی را داریدو بیشترین زمانتان را به چه چیزی اختصاص داده اید: شغلتان، خانواده، کارهای شخصی، تفریح و غیره. شناسایی کارهایی که بیشترین زمان شما را می گیرند و تعیین این که آیا شما زمانتان را روی مهمترین فعالیت ها سرمایه گذاری می کنید یا نه، به شما کمک می کند تا روش عملکرد خود را تعیین کنید. به علاوه داشتن درکی منطقی از مقدار زمان مورد نیاز برای انجام کارهای روزانه معمول می تواند به شما کمک کند که در برنامه ریزی و تخمین مقدار زمانی که برای فعالیت های دیگر در اختیار دارد، واقع بین تر باشید.

۲- کارهایتان را اولویت بندی کنید: مدیریت کارآمد زمان به تمایزی بین آنچه “مهم” است و آنچه “فوری” است، نیاز دارد(مک کنزی ۱۹۹۰). متخصصان بر این باورند که مهمترین کارها معمولا فوری ترین کارها نیستند.  با این حال، ما معمولا اجازه می دهیم کارهای فوری تسلط امور را در دست بگیرند. کاوی و مریل(۱۹۹۴).فعالیت ها را به چهار بخش در ماتریس مدیریت زمان خود دسته بندی می کنند : فوری،  غیر فوری، مهم و غیرمهم. کاوی و همکارانش بیان می کنند که در حین حال که فعالیت هایی را که هم فوری اند و هم مهم، باید انجام داد، اما باید زمان کمتری را روی فعالیت هایی بگذاریم که مهم نیستند(بدون توجه به فوریت آنها)تازمان بیشتری داشته باشیم تا روی فعالیت هایی تمرکز کنیم که فوری نیستند اما مهم اند. تمرکز روی این فعالیت های مهم به شما اجازه می دهد تا کنترل بیشتری روی زمانتان به دست آورید و احتمالا تعداد کارهای مهمی را که فوری می شوند کاهش دهید.یکی از ساده ترین راه ها برای اولویت بندی کارها، فراهم کردن یک لیست از “کارها” است. این که یک لیست روزانه، هفتگی یا ماهیانه نیاز دارید به سبک زندگی شما بستگی دارد. فقط مراقب باشید که این لیست از کنترل شما خارج نشود و چندین لیست در یک زمان درست نکنید. موارد داخل لیست را به ترتیب اولویت (هم مهم و هم فوری) رده بندی کنید. شاید مایل باشید که این موارد را در دسته هایی مثل مهم،  تقریبا مهم و کمی مهم دسته بندی کنید، آنها را شماره گذاری کنید یا از یک سیستم کدگذاری رنگی استفاده کنید.به یاد داشته باشید که هدف شما این نیست که بیشترین موارد را مشخص کنید، بلکه می خواهید مواردی دارای اولویت را مشخص کنید(مک کنزی ۱۹۹۰). داشتن یک لیست اولویت بندی شده از کارها به شما این امکان را می دهد تا به فعالیت هایی که ممکن است جالب باشند یا یک احساس پیشرفت در شما ایجاد کنند اما با اولویت های اصلی شما سازگاری ندارند، “نه” بگویند.

۳- از یک ابزار برنامه ریزی استفاده کنید: متخصصان مدیریت زمان پیشنهاد می کنند از یک ابزار برنامه ریزی شخصی برای بهبود بهره وری تان استفاده کنید.مثال هایی از ابزارهای برنامه ریزی مشخصی عبارت اند از تقویم الکترونیک، دفترچه یادداشت های جیبی، تقویم ها، برنامه های کامپیوتری، جدول های دیواری، کارت های فهرست بندی شده و دفترچه یادداشت ها. نوشتن کارهایتان، برنامه های زمانی و یادآورها می توانند ذهن شما را برای تمرکز روی اولویت هایتان آزاد کنند. افرادی که حافظ شنیداری خوبی دارند، شاید ترجیح دهند به جای این کارها، افکارشان را با صدای بلند برای خود دیکته کنند. مهم این است که یک ابزار برنامه ریزی پیدا کنید که برای شما کارآمد باشد و از آن ابزار به طور مداوم استفاده کنید. برخی نکات هنگام استفاده از یک ابزار برنامه ریزی عبارتند از: همیشه اطلاعات خود را روی خود ابزار ثبت کنید. یادداشت کردن سرسری آنها در جایی دیگر و انتقال دادن آنها در فرصتی دیگر، روش کارآمدی نیست. روزانه ابزار برنامه ریزی خود را مرورکنید. به یاد داشته باشید که یک لیست از اولویت هایتان در ابزار برنامه ریزی خود نگه دارید و گهگاه به آن رجوع کنید. تقویم های الکترونیکی را با کامپیوترتان هماهنگ کنید و باطری های را در تقویم خود به طور منظم شارژ کنید. یک سیستم پشتیبان داشته باشید.

۴- منظم باشید: اکثر افراد معتقدند که بی نظمی و عدم سازماندهی، منجر به مدیریت زمان ضعیف می شود. افرادی که در سازمان دهی امور حرفه ای اند، پیشنهاد می کنند که ابتدا باید از شر آشفتگی خلاص شوید. روشی که اغلب به کار می رود، تهیه سه جعبه  (یا سه گوشه از اتاق) با برچسب های ” چیزهایی که باید نگه دارم”، ” چیزهایی که باید بیرون بفرستم یا ببخشم” و” چیزهایی که باید دور بریزم”. اقلامی راکه باعث آشفتگی شده اند، در این جعبه ها جداسازی کنید. بلافاصله اقلام داخل جعبه “چیزهایی که باید دور بریزیم” را دور بریزند. جعبه “چیزهایی که بای بیرون بفرستیم” ممکن است حاوی اقلامی باشد که می خواهید بفروشید یا به کسی هدیه بدهید. سپس یک روش خوب برای حذف آنها پیدا کنید. مثلا یک حراج خانگی، اهدای آنها یا هدیه دادن به دوستان یا اعضای خانواده که با شما زندگی نمی کنند. وقتی آشفتگی از بین رفت، مرحله بعد اجرای سیستمی است که به شما امکان دهد کمتر و فقط یک بار به اطلاعات (مثلا کارها، مقالات، ایمیلها و غیره)رسیدگی کنید. اصولا شما ۵ گزینه برای اداره اطلاعات دارید: ۱- آنها را دور بریزید، پاک کنید یا به طریق دیگر از شرش خلاص شوید. ۲- آنها را به کسی بدهید تا به آنها رسیدگی کند،  آنها را بایگانی کند یا به آنها پاسخ دهد. ۳- خودتان روی آنها کار کنید سپس آنها را دور بریزید یا بایگانی کنید. ۴- آنها را موقتا بایگانی کنید تا وقتی که نیاز است به آنها بپردازید یا تا وقتی اطلاعات بیشتری به دست آورید. ادامه: یک فایل یادآوری می تواند برای نگه داشتن اطلاعات موقتی مفید باشد. ۵- آنها را به طور دائمی جایی بایگانی کنید که بتوانید بعدا به آسانی آنها را پیدا کنید.

۵- زمانبندی مناسبی داشته باشید: حتی افرادی که بی نهایت سرشان شلوغ است هم زمانی می یابند تا آنچه را می خواهند و حس می کنند مهم است، انجام دهند. زمان بندی فقط ثبت آنچه باید انجام دهید (مثلا ملاقات ها و جلسات) نیست، بلکه ایجاد تعهد زمانی به کارهایی اس که می خواهید انجام دهید. زمان بندی خوب مستلزم این است که خودتان را بشناسید. با استفاده از جدول زمانی خود،  شما باید تعیین کرده باشید که چه وقت در روز از همیشه فعالتر و هوشیارتر هستید. چالش برانگیزترین کارها را برای وقتی که بیشترین انرژی را دارید برنامه ریزی کنید. زمان را اول برای فعالیت های دارای اولویت کنار بگذارید و از آن زمان در برابر وقفه هایی که عوامل دیگر پیش می آورند، حفاظت کنید. اگر می دانید که زمانی در انتظار خواهید ماند یا زمانی صرف رفت و آمدتان می شود، کارهای کوچک مثل نوشتند یک نامه، تهیه لیست خرید، خواندن یا گوش دادن به یک نوار صوتی آموزشی را به این وقت ها اختصاص دهید تا روی زمان اتلاف شده هم، سرمایه گذاری شود.(لیکین ۱۹۷۳). سعی کنید زمان زمانبندی شده را به سه چهارم روزتان محدود کنید و زمانی برای فعالیت های خلاق مثل برنامه ریزی، تخیل، فکرکردن و کتاب خواندن کنار بگذارید.

۶- برخی کارها را به شخص دیگری محول کنید، از دیگران کمک بگیرید: محول کردن به معنای دادن مسئولیت کاری به شخصی دیگر است تا بخشی از زمان خودتان را برای کارهایی که به تخصص شما نیاز دارند آزاد کنید. ابتدا کارهایی را که دیگران می توانند انجام دهند، شناسایی کنید و سپس افراد مناسب  برای انجام آنها را انتخاب کنید. شما باید کسی را انتخاب کنید که مهارت های مناسب، تجربه، علاقه و صلاحیت مورد نیاز برای انجام آن کار را داشته باشد. در توضیح کار و توقعات خود تا حد ممکن دقیق و نکته بین باشید، اما به آن شخص هم اجازه دهید که تا حدی آزادی هم برای شخصی سازی کار داشته باشد. گاهی روند کار را چک کنید تا بفهمید آن شخص چگونه پیش می رود و اگر کمکی می خواهد به او ارائه دهید، اما مراقب باشید مسئولیت کار را نپذیرید. در نهایت، فراموش نکنید که به آن شخص برای خوب خوب انجام دادن کارش پاداش دهید یا اگر نیاز است، برای پیشرفت کارش به او پیشنهاداتی بدهید (دادوساندیم ۲۰۰۵). یک راه دیگر برای کمک گرفتن، ” خریدن” زمان با دست آوردن کالاها یا خدماتی است که در زمان شما صرفه جویی می کنند. برای مثال، به کسی پول بدهید تا چمن باغچه شما را بزند یا خانه شما را تمیز کند، از یک سیستم هوشمند استفاده کنید یا با پدرهای دیگر یک گروه شوید و به طور نوبتی سرویس بچه هایتان برای رفتن به فعالیت های فوق برنامه شوید. بدین ترتیب وقت آزادی می یابید تا به فعالیت های دیگر اختصاص دهید.

۷- دیگر کارها را عقب نیندازید: شاید شما کارها را به دلایل مختلف عقب می اندازید. شاید کاری به نظرتان طاقت فرسا یا ناخوشایند می رسد، سعی کنید آن کار را به بخش های کوچکتری تقسیم کنید که به تعهد زمانی کمتری نیاز دارند و منجر به ضرب العجل های خاص و واقع گرا می شوند. اگر مشکل دارید، با یک کار مقدماتی مثل جمع آوری داده ها یا سازمان دهی یادداشت هایتان شروع کنید. همچنین وقتی هر بخش کوچک را کامل می کنید، به خودتان پاداش دهید.

۸- عوامل خارجی اتلاف کننده زمان را مدیریت کنید: زمان شما ممکن است توسط عوامل خارجی تحمیل شده توسط افراط و چیزهای دیگر محدود شود. شما می توانید زمان صرف شده برای این فعالیت ها  را با اجرای چند نکته ساده کاهش دهید یا حذف کنید:

*تلفن از سرویس صوتی استفاده کنید و زمانی برای پاسخ دادن به تلفن ها کنار بگذارید. *از گپ و گفت و گو پرهیز کنید. فقط روی دلیلی که به خاطر آن تماس گرفته اید، متمرکز باشید. *وقتی با تلفن صحبت می کنید، بایستید. اینطوری به احتمال بیشتری مکالمه را کوتاه می کند. *هر اقدام ضروری مرتبط را بلافاصله بعد از تلفن انجام دهید. *زمان هایی از روز را برای دریافت تلفن ها کنار بگذارید و به دیگران اطلاع دهید که در این زمان شما در دسترس هستید. *شماره تلفن ها را آماده و نزدیک تلفن قرار دهید.

[۱]. Offic OF Economics Workking Paper No.2009-10-A

[۲]. trade off

[۳]. vandender and small, 2007

[۴]. Farshad, 2004

80,000 ریال – خرید

تمامی فایل های پیشینه تحقیق و پرسشنامه و مقالات مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

مطالب پیشنهادی:
  • تحقیق نوجوانی و نظریه های رشد نوجوانی و جوانی و نظریه های رشد جوانی، مفهوم و تاریخچه زمان و دیدگاه ها و مفهوم روانشناختی مدیریت زمان
  • پیشینه تحقیق مفهوم مدیریت و مدیریت آموزشی و مدیریت زمان
  • پیشینه تحقیق نظری اجمالی بر مدیریت و مدیریت آموزشی و تاریخچه آن در ایران و جهان، ارزیابی عملکرد و مدیریت زمان
  • برچسب ها : , , , , , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایpayandaneshjo.irمحفوظ می باشد.