پیشینه تحقیق هیئتهای ورزشی و مدیریت دانش و هوش سازمانی دارای ۵۲ صفحه می باشد فایل پیشینه تحقیق به صورت ورد word و قابل ویرایش می باشد. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود آن را دانلود و دریافت نمایید . ضمناً لینک دانلود فایل همان لحظه به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می گردد.
۲-۱- مقدمه ۷
۲-۲- هیئتهای ورزشی ۷
۲-۲-۱ تعریف هیئت ۷
۲-۲-۲ وظایف هیئت ۸
۲-۲-۳ ارکان هیئت ۸
۲-۲-۳-۱ ترکیب مجمع ۹
۲-۲-۳-۱-۱ وظایف مجمع ۹
۲-۲-۳-۲ ترکیب هیئت رئیسه ۹
۲-۲-۳-۲-۱ وظایف هیئت رئیسه ۱۰
۲-۲-۳-۳ رئیس هیئت ۱۰
۲-۲-۳-۳-۱ وظایف رئیس هیئت ۱۰
۲-۲-۳-۴ وظایف نایب رئیس هیئت رئیس ۱۱
۲-۲-۳-۵ وظایف دبیر هیئت ۱۱
۲-۲-۳-۶ درآمد و هزینه های هیئت استان ۱۱
۲-۲-۴ هیئت شهرستانها و شهرها ۱۲
۲-۳- مدیریت دانش ۱۲
۲-۳-۱ تعاریف مدیریت دانش ۱۳
۲-۳-۲ انواع دانش ۱۴
۲-۳-۳ سیستمهای مدیریت دانش ۱۵
۲-۳-۴ اهمیت مدیریت دانش ۱۶
۲-۳-۵ کارکرد مدیریت دانش ۱۶
۲-۳-۶ مراحل مدیریت دانش ۱۷
۲-۳-۷ مدلهای دانش و مدیریت دانش ۱۷
۲-۳-۷-۱ مدل مفهومی مدیریت دانش ۱۸
۲-۳-۷-۲ مدل حلزونی دانش ۱۸
۲-۳-۷-۳ الگوی هفتگانه مدیریت دانش ۱۹
۲-۳-۸ مدل نیومن در مدیریت دانش ۲۱
۲-۳-۸-۱ خلق و اکتساب دانش ۲۱
۲-۳-۸-۲ تسهیم دانش ۲۱
۲-۳-۸-۳ سازماندهی و ذخیره سازی دانش ۲۲
۲-۳-۸-۴ کاربرد دانش ۲۲
۲-۳-۹ ابزارهای مدیریت دانش ۲۴
۲-۳-۹-۱ ابزار سازماندهی دانش ۲۴
۲-۳-۹-۲ ابزار اخذ دانش ۲۴
۲-۳-۹-۳ ابزار ارزیابی دانش ۲۴
۲-۳-۹-۴ ابزار تسهیم دانش ۲۵
۲-۳-۹-۵ ابزار ذخیره سازی و ارائه دانش ۲۵
۲-۴- هوش سازمانی ۲۶
۲-۴-۱ تعاریف هوش سازمانی ۲۷
۲-۴-۲ مؤلفه های هوش سازمانی ۲۸
۲-۴-۲-۱ بینش راهبردی ۲۸
۲-۴-۲-۲ سرنوشت مشترک ۲۹
۲-۴-۲-۳ تغییرگرایی ۲۹
۲-۴-۲-۴ روحیه سازمانی ۲۹
۲-۴-۲-۵ اتحاد و توافق ۲۹
۲-۴-۲-۶ عملکرد سازمانی ۳۰
۲-۴-۲-۷ فناوری اطلاعات و ارتباطات ۳۰
۲-۴-۳ دیدگاههای هوش سازمانی ۳۰
۲-۴-۳-۱ هوش سازمانی از دیدگاه ماتسودا ۳۰
۲-۴-۳-۲ هوش سازمانی از دیدگاه ویلیام هلال ۳۰
۲-۴-۳-۳ هوش سازمانی از دیدگاه مکمستر ۳۱
۲-۴-۳-۴ هوش سازمانی از دیدگاه کارل آلبرخت ۳۱
۲-۴-۳-۵ دیدگاه معرفت شناختی ۳۲
۲-۴-۴ چهار توانمندساز کلیدی هوش سازمانی ۳۲
۲-۴-۴-۱ رهبران فکری ۳۳
۲-۴-۴-۲ انجمن های ذینفع ۳۳
۲-۴-۴-۳ ادهوکراسی ۳۳
۲-۴-۴-۴ سکوی دانش ۳۳
۲-۴-۵ دلایل استفاده از هوش سازمانی در سازمان ها ۳۴
۲-۵- پیشینه تحقیق ۳۴
۲-۵-۱ تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۳۴
۲-۵-۲ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۴۱
۲-۶ جمع بندی ۴۶
منابع و مآخذ ۴۸
فهرست منابع فارسی ۴۸
فهرست منابع لاتین ۵۱
جعفری مقدم، سعید. مستندسازی تجربیات مدیران)از دیدگاه مدیریت دانش. کرج، موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت.
لطیفی نژاد، مرجان. ۱۳۸۶٫ مدیریت دانش: آموزش هماهنگ” مؤسسه مطالعات بهرهوری و منابع انسانی. شماره ۱۹۶٫
کرمی، مقداد. (۱۳۸۴). بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با استقرار مدیریت دانایی در گروه خودروسازی بهمن. مرکز بهمن موتور. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.
کیوان آرا، محمود. و [دیگران]. ۱۳۹۰٫ رابطه مؤلفههای مدیریت دانش و هوش سازمانی در دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان. نشریه مدیریت اطلاعات سلامت، دوره هشتم، شماره پنجم.
گودرزی. و [دیگران]. ۱۳۸۸٫ ارتباط فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش مدیران ستادی سازمان تربیت بدنی. نشریه مدیریت ورزشی، شماره
طاهری لاری، مسعود. ۱۳۸۹٫ جایگاه مدیریت دانش در هوش سازمانی. اولین همایش ملی هوش سازمانی و کسب و کار.
محمدی، کاوه. (۱۳۸۵). سنجش آمادگی سازمان برای مدیریت دانش از طریق طراحی یک مدل مفهومی. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
مراد، پروانه (۱۳۸۷). بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و موفقیت مدیریت دانش در شرکت ره شهر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران، پردیس قم.
نسبی، نرجس السادات. (۱۳۸۷). بررسی رابطه بین هوش سازمانی و خلاقیت کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور واحد شیراز.
خدادادی، محمدرضا. و [دیگران]. ۱۳۸۹٫ رابطه بین هوش سازمانی با بهره وری مدیرن ادارات تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی. نشریه مدیریت ورزشی، شماره ۱۴٫
رحمتی، علی. (۱۳۹۰). ارتباط بین فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش در کمیته ملی المپیک. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی، دانشگاه تهران.
ستاری قهفرخی، مهدی. ۱۳۸۶٫ رابطه بین زیر سیستم مدیریت دانش در سازمان یادگیرنده و مؤلفه های هوش سازمانی. مطالعه موردی شرکت ذوب آهن اصفهان. مقاله برگزیده اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران.
شاهین. شعله. و سیروس فخیمی آذر. ۱۳۹۰٫ بررسی روابط بین زیرسیستم مدیریت دانش و مؤلفههای هوش سازمانی در سازمان یادگیرنده. فراسوی مدیریت، سال پنجم، شماره ۱۹٫
صلواتی، عادل. ۱۳۸۸٫ بررسی تحلیلی عوامل زمینهای مؤثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش در واحدهای ستادی شرکت ملی نفت ایران. نشریه فراسوی مدیریت، سال سوم شماره
فرج نژاد قادی، مژده. (۱۳۸۸). بررسی تأثیر عوامل سازمانی(ساختار،فرهنگ و تکنولوژی) بر مدیریت دانش در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
مقاله حاضر در بخش اول مربوط به مدیریت دانش، تعریف و انواع آن، اهمیت و مزایا، مدلهای مدیریت دانش و… میباشد. در بخش دیگر مطالبی در خصوص اثربخشی ورویکردها و معیارهای اثربخشی سازمانها و غیره ارائه میشود. همچنین به تحقیقات انجام شده در رابطه با مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی به عنوان پیشینه تحقیق اشاره خواهد شد.
هئیت ورزشی تشکیلاتی است که به منظور فراهم نمودن زمینه مساعد در جهت گسترش رشته یا رشتههای ورزشی مربوطه و ایجاد انگیزه و نیز جذب آحاد مردم به امر ورزش و کشف استعدادها و بالابردن سطح مهارتهای ورزشی بر اساس اصول و مبانی پیشبینی شده در اهداف سازمان تربیتبدنی و فدراسیون ذیربط ایجاد میگردد. هیئت، نماینده و جانشین فدراسیون ورزشی مربوطه در استان میباشد که فعالیتهای مرتبط در سطح استان را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوطه اجرا و نظارت مینماید.
تعمیم و گسترش رشته یا رشتههای ورزشی تحت پوشش در سطح استان از طریق به کارگیری مربیان و کشف، جذب و پرورش استعدادها
برگزاری کلاسهای آموزشی، توجیهی و تکمیلی در ردههای مختلف سنی با اخذ مجوز از فدراسیون و هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان
برگزاری مسابقات استانی در ردههای مختلف سنی با توجه به ضوابط و رعایت تقویم فدراسیون وبا هماهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان
انتخاب، معرفی و پیشبینی لازم جهت آماده نمودن و اعزام افراد و تیمهای ورزشی استان به مسابقات
اجرای مقرارت و آیین نامه های ابلاغ شده از سوی فدراسیون در سطح استان و نظارت بر نحوه فعالیتهای هیئتهای شهرستانها، شهرها و بخشهای مستقل تابعه
اعزام داوران و مربیان استان به کلاسهای ارتقاء درجه آموزشی و توجیهی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان.
کوشش در بهرهگیری از خدمات داوطلبانه مردم جهت پیشبرد رشته یا رشتههای ورزشی تحت پوشش و ترغیب و حمایت آنان در حدود قوانین و مقررات.
ایجاد ارتباط و هماهنگی با مؤسسات دولتی و غیردولتی که در رشته یا رشتههای ورزشی تحت پوشش در سطح استان فعالیت دارند.
تهیه و تنظیم برنامه و تقویم ورزشی سالیانه با توجه به تقویم ورزشی فدراسیون با همکاری هیئتهای شهرستانها، شهرها و بخشهای مستقل تابعه و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان
تشکیل کمیتههای مورد نیاز بر اساس ضوابط فدراسیون
کمک مالی، فنی، پشتیبانی و تجهیزاتی به هیئتهای شهرستانها و بخشهای تابعه با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان
تهیه وارسال گزارش کلیه فعالیتها در سطح استان به فدراسیون مربوط و اداره کل ورزش و جوانان استان
مجمع عمومی
رئیس هیئت
رئیس فدراسیون بعنوان رئیس مجمع
مدیرکل تربیت بدنی استان بهعنوان نایب رئیس مجمع
رئیس هئیت
نایب رئیس هیئت
دو نفر داور از میان داوران فعال رشته یا رشتههای تحت پوشش هیئت، در صورتیکه در رشته یا رشتههای ورزشی مربوطه، بانوان فعالیت داشته باشند، یک نفر از داوران از میان بانوان انتخاب میشود.
دو نفر مربی از میان مربیان فعال رشته یا رشته های تحت پوشش هئیت. در صورتیکه در رشته یا رشتههای ورزشی مربوطه، بانوان فعالیت داشته باشند، یک نفر از مربیان از میان بانوان انتخاب میشود.
سه نفر از بهترین ورزشکاران رشته یا رشتههای ورزشی تحت پوشش هیئت. در صورتیکه در رشته یا رشتههای ورزشی مربوطه، بانوان فعالیت داشته باشند،یک نفر از آنها از میان بانوان انتخاب میشوند.
دو نفر نماینده از باشگاههای استان
رئیس انجمن ذیربط آموزشگاههای استان به عنوان نماینده آموزش و پرورش استان
پنج نفر از روسای هیئت های شهرستانهای به انتخاب رؤسای هیئتهای شهرستانهای استان. استانهایی که فاقد پنج شهرستان فعال هستند، تعداد نفرات به ۳ نفر کاهش پیدا میکند. در استانهایی که فاقد ۳ شهرستان فعال هستند تعداد نفرات کسری تا ۳ نفر از میان واحدهای تربیت بدنی غیر شهرستان فعال به انتخاب مدیر کل استان برگزیده میشوند.
بررسی و تأیید عملکرد یکساله هیئت
تصویب بودجه سالانه
تصویب برنامههای سالیانه ورزشی و آموزشی در چارچوب برنامههای سالیانه فدراسیون
انتخاب رئیس هیئت و اعلام جهت صدور حکم به رئیس فدراسیون
تایید ۳ نفر عضو هیئت رئیسه که از سوی رئیس هیئت پیشنهاد میگردند.
رئیس هیئت
نایب رئیس
دبیر
خزانه دار
سه نفر به پیشنهاد رئیس هیئت و تصویب مجمع
تهیه گزارش عملکرد یکساله هیئت و ارائه آن به مجمع
پیشنهاد بودجه سالانه و برنامه تقویم ورزشی به مجمع براساس منابع مالی قابل تأمین
نظارت بر اجرای مقررات و برنامههای ورزشی در رشته یا رشتههای مربوطه در سطح استان
تأیید مسئولین کمیتههای مختلف در هیئت که از طرف رئیس هیئت پیشنهاد میشوند.
تشکیل کمیتههای متناظر در فدراسیون مرتبط در صورت نیاز
تأیید رؤسای هیئتهای شهرستانها(یا شهرهای) تابعه استان بنا به پیشنهاد رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان(یا شهر) مربوطه
تمامی فایل های پیشینه تحقیق و پرسشنامه و مقالات مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ را پرداخت نمایید.
ارسال نظر