تحقیق تحلیل بنیادی و تکنیکال و روش کنسیلم و بازده

پیشینه تحقیق و پایان نامه و پروژه دانشجویی

پیشینه تحقیق تحلیل بنیادی و تکنیکال و روش کنسیلم و بازده دارای ۴۴ صفحه می باشد فایل پیشینه تحقیق به صورت ورد  word و قابل ویرایش می باشد. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود  آن را دانلود و دریافت نمایید . ضمناً لینک دانلود فایل همان لحظه به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می گردد.

فهرست مطالب

۱-۲ مقدمه    ۴
۲-۲ مفهوم بازده    ۵
۱-۲-۲ بازده    ۵
۲-۲-۲ نرخ بازده مورد انتظار    ۶
۳-۲-۲ بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار    ۶
۴-۲-۲ ) الگوهای زمانی در بازده    ۷
۵-۲-۲بازده و ویژگیهای شرکتی    ۸
۳-۲ مروری بر تحلیل بنیادی و تکنیکال و روش کنسیلم    ۱۰
۱-۳-۲ رویکرد تکنیکی    ۱۱
۱-۱-۳-۲  نتایج تحقیقات در مورد نظریه تحلیل گران تکنیکی    ۱۳
۲-۱-۳-۲ نقدی بر تحلیل تکنیکی    ۱۶
۲-۳-۲ رویکرد بنیادی    ۱۸
۱-۲-۳-۲ نقدی بر تحلیل بنیادی    ۱۹
۴-۲  روش کنسلیم    ۲۰
۱-۴-۲ عایدی فصل جاری هر سهم     ۲۱
۲-۴-۲  عایدی سالیانه هر سهم    ۲۲
۳-۴-۲ مدیریت جدید، قراردادهای جدید، قیمت‌های بالای جدید و محصولات جدید    ۲۴
۴-۴-۲-سهام شناور    ۲۶
۵-۴-۲  صنایع پیش‌رو    ۲۹
۶-۴-۲ مالکیت موسسه‌ای(مالکیت سرمایه‌گذاری نهادی)    ۳۱
۷-۴-۲ جهت بازار    ۳۵
۵-۲-پیشینه تحقیق    ۳۶
۱-۵-۲-تحقیقات داخلی    ۳۶
۲-۵-۲ تحقیقات خارجی    ۴۰
منابع    ۴۳

منابع

کنی، امیر عباس، «تحلیل تکنیکی پیشرفته»، انتشارات مرکز تحقیقات و آموزش کارگزاری راهبرد، تهران، ۱۳۸۴، چاپ اول، ۳۱۳ و۲۲-۱٫

کنی، امیر عباس، «تحلیل تکنیکی در بازار سرمایه»، انتشارات مرکز تحقیقات و آموزش کارگزاری راهبرد، تهران، ۱۳۸۳، چاپ اول، ۱۸۵و۴۹-۲۱٫

محمدی، شاپور، «تحلیل تکنیکی در بورس اوراق بهادار تهران»، مجله تحقیقات مالی، انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تهران، بهار و تابستان ۱۳۸۳، شماره۱۷، سال ششم، ۱۲۹-۹۸٫

رایلی، فرانک و کیت سی براون، « تجزیه و تحلیل سرمایه‌گذاری و مدیریت سبد اوراق بهادار»، ترجمه غلامرضا اسلامی بیدگلی و فرشاد هیبتی و فریدون رهنمای رودپشتی، پژوهشکده امور اقتصادی، تهران، ۱۳۸۴، ۱۸۷٫

میرز، توماس، «پیش‌بینی قیمت در بورس به روش تحلیل تکنیکال»، ترجمه محمدرضا شعبانعلی، موسسه علمی فرهنگی نص، تهران، ۱۳۸۴، ۳۵-۳۰٫

J,Oneil, William, “How to Make Mony in Stocks, A Winning System in Good Times or Bad”, McGraw-Hill, Newyork, 2002, Third Edition, 3-77.

Mills, C. Trence, “Technical Analysis & The London Stock Exchange: Testing Trading Rules the FT3”, INT. J. Fin. Econ. 2. 1997.

Beyoglu, Belin and Ivanov, Martin (2008), “Technical Analysis of CAN SLIM Stocks”, Submitted to the Faculty of Worcester Polytechnic Institute.

Bajkowski, John, “ How to Use the CANSLIM Approach”, AAII Journal, April 2003, 12-16.

۱-۲ مقدمه

دستیابی به رشد اقتصادی و ایجاد انگیزه جهت سرمایه گذاری زمانی در یک کشور تسریع می گردد که آن کشور دارای بازارهای سرمایه فعال و قابل اعتماد باشد. وجود بازارهای بورس فعال همواره سرمایه گذاران متعددی را به تکاپو واداشته و جریان سرمایه و منابع مالی را به بخش های مولد تسریع می نماید. در بورس سرمایه گذاران خواهند توانست اوراق بهادار خود را سریعاٌ به پول نقد تبدیل و یا دارایی های نقدی خود را صرف سرمایه گذاری در اوراق بهادار نمایند، لذا اولین پرسشی که در ذهن هر سرمایه گذار حقیقی یا نهادی در بازار سرمایه شکل می گیرد این است که آیا می توان قیمتها را پیش بینی نمود و با بکارگیری روش های خاص بازدهی (بعد از تعدیل ریسک) بیش از متوسط بازار بدست آورد. هر سرمایه گذار ریسک گریزی با ورود به بازار سعی دارد که بازدهی خود را حداکثر و ریسک خود را حداقل نماید، پس در اولین گام به دنبال پاسخ این پرسش است که آیا می تواند بازدهی خود را (بدون افزایش در ریسک ) افزایش دهد و یا ریسک خود را (بدون کاهش در بازدهی )کاهش دهد. حال سرمایه گذاران برای رسیدن به هدف خود  نیازمند آنند که از همه اطلاعات گذشته و حال برای انتخاب سهام و روند آن در آینده استفاده نمایند که بدین منظور از تحلیلهای بنیادی و تکنیکی استفاده می نمایند.

وجود بازار سرمایه قوی از ارکان مهم رشد و توسعه اقتصادی است. این بازار با استفاده از مکانیزمهای درونی خود به تعیین قیمت عادلانه سهام و تخصیص بهینه سرمایه می پردازد و دو دلیل ذکر شده از جمله دلایل مهم تاثیرگذاری بازار سرمایه بر رشد و توسعه اقتصادی کشور است.اما تخصیص، هنگامی بهینه است که بیشترین بخش سرمایه متوجه سودآورترین فعالیتها شود. نقش اصلی بورس اوراق بهادار به عنوان رکن اساسی بازار متشکل سرمایه که در آن خرید و فروش سهام شرکتها یا اوراق قرضه دولتی یا موسسات معتبر خصوصی، تحت ضوابط و قوانین و مقررات خاصی انجام می شود، جذب و هدایت پس اندازها و نقدینگی سرگردان و پراکنده در جامعه به سمت فعالیتهای پربازده تر است.

در بورس سرمایه گذاران خواهند توانست اوراق بهادار خود را سریعاٌ به نقد تبدیل و یا دارایی های نقدی خود را صرف سرمایه گذاری در اوراق بهادار نمایند. وظیفه مهم دیگر بورس، تعیین قیمت اوراق بهادار می باشد. قیمت در این بازار براساس سفارشهای خرید و فروش (عرضه و تقاضا) اوراق بهادار تعیین می شود.پس دارندگان پس اندازهای راکد می توانند محل مناسب و ایمن سرمایه گذاری را جستجو کرده و بازده مناسب کسب نمایند.

 ۲-۲ مفهوم بازده

۱-۲-۲ بازده

بازده در فرآیند سرمایه گذاری نیروی محرکی است که ایجاد انگیزه می کند و پاداشی برای سرمایه گذاران محسوب می شود(تهرانی و نوربخش ، ۱۳۸۲) و اصطلاحاٌ نرخ بازده ( نرخ عایدی) برای توصیف نرخ افزایش یا کاهش سرمایه گذاری در طول دوره نگهداری دارایی به کار می رود(راعی و تلنگی،۱۳۸۳).

به منظور اندازه گیری نرخ بازده سرمایه گذاری عایدی حاصل از سرمایه گذاری را بر مبلغ اولیه سرمایه گذاری تقسیم می کنند. به بیان دیگر حاصل تفاوت جریان نقدی ورودی از جریان نقدی خروجی، تقسیم بر جریان نقدی خروجی « نرخ بازده سرمایه گذاری » را مشخص خواهد نمود.

بازده سرمایه گذاری در سهام عادی ، در یک دوره معین با توجه به قیمت اول و آخر دوره و منافع حاصل از مالکیت بدست می آید که منافع حاصل از مالکیت به شکلهای مختلفی به سهامداران پرداخت می شود که عمده ترین آنها عبارتند از (گل ارضی،۱۳۷۹):

سود نقدی

افزایش سرمایه از محل اندوخته(سهام جایزه)

افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی

 ۲-۲-۲ نرخ بازده مورد انتظار

هرگاه بازده آتی پیش بینی شود و در احتمال رخداد هر یک از پیش بینی ها ضرب شود و هریک از آنها با یکدیگر جمع شوند ، حاصل آن « نرخ بازده مورد انتظار» خواهد بود. این نرخ بازده ، سرمایه گذار را از متوسط پاداشی که پیش بینی می شود طی یک دوره خاص بدست آید مطلع می نماید.

50,000 ریال – خرید

تمامی فایل های پیشینه تحقیق و پرسشنامه و مقالات مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید.

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو پیشرفته

دسته‌ها

آخرین بروز رسانی

    چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایpayandaneshjo.irمحفوظ می باشد.