تحقیق ساخت صفحات لمسی و انواع مختلف آن

پیشینه تحقیق و پایان نامه و پروژه دانشجویی

پیشینه تحقیق ساخت صفحات لمسی و انواع مختلف آن دارای ۳۲ صفحه می باشد فایل پیشینه تحقیق به صورت ورد  word و قابل ویرایش می باشد. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود  آن را دانلود و دریافت نمایید . ضمناً لینک دانلود فایل همان لحظه به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می گردد.

فهرست مطالب

۱- دسته بندی صفحات لمسی و انواع مختلف آن    ۴
۱-۱- مقدمه    ۴
۱-۲- دسته بندی صفحات لمسی    ۵
۱-۳- تاریخچه اجمالی از روند توسعه و ابداع انواع تکنولوژی های لمسی موجود:    ۹
۱-۴- انواع مختلف صفحات لمسی تا به امروز    ۱۰
۱-۵- نتیجه گیری    ۱۲
۲- تحقیقات اخیر در زمینه ساخت صفحات لمسی    ۱۳
۲-۱- مقدمه    ۱۳
۲-۱- ۱- مروری بر روش LIU:    ۱۳
۲-۱- ۲- مروری بر بستر MOELLER:    ۱۴
۲-۲- شرح کامل روش LIU    ۱۶
۲-۲- ۱- الگوریتم ارائه شده توسط LIU برای تشخیص انگشت در بستر LIU    ۲۰
۲-۲- ۲- روش تست در بستر LIU جهت محاسبه میزان دقت:    ۲۳
۲-۲-۳-  نگاهی به سیستم طراحی شده به وسیله LIU:    ۲۵
۲-۳- شرح کامل روش MOELLER    ۲۵
۲-۴- جمع بندی    ۲۹
۶- فهرست منابع    ۳۰

منابع

Jon Moeller, Andruid Kerne,”ZeroTouch: An Optical Multi-Touch and Free-Air Interaction Architecture”, CHI 2012, May 5–۱۰, Austin, Texas, USA, 2012.

Jon Moeller, Andruid Kerne,”Scanning FTIR: Unobtrusive Optoelectronic Multi-Touch Sensing through Waveguide Transmissivity Imaging”, TEI 2010, Cambridge, Massachusetts, USA, January 25–۲۷, ۲۰۱۰٫

Kim D-K, Kim J-H, Kwon H-J, Kwoi Y-H”A Touchpad for force and location sensing”, ETRI J ,2010.

Travis Fahs . “IGN Presents the History of SEGA”. IGN . pp. 7. April 21, 2009.

R.S. Cok, R.R. Bourdelais, C.J. Kaminsky,” Flexible resistive touch screen”,USPatent

Y. Liu, J.P. Nikolovski, N. Mechbal, M. Hafez, M. Vergé,” An acoustic multi-touch ensing method using amplitude disturbed ultrasonicwave diffraction patterns”, Sensors and Actuators A: Physical Journal, pp. 394–۳۹۹, ۲۰۱۰٫

Katsuki T, Nakazawa F, Sano S, Takahashi Y, Satoh Y “A compact and high optical transmission SAW touch screen with ZnO thin-film piezoelectric transducers”, Proceedings of the IEEE ultrasonics symposium, vol. 1, pp. 24-821, 2003.

Y. Liu, J.P. Nikolovski, N. Mechbal, M. Hafez, and M. Vergé “An acoustic multi-touch sensing method using amplitude disturbed ultrasonic wave diffraction patterns,” Sensors and Actuators A: Physical, 2010

Y. Liu, J.P. Nikolovski, N. Mechbal, M. Hafez, M. Vergé,” Tactile objects based on an amplitude disturbed diffraction pattern method”, Applied Phisics Letters , Lett. 95, 2009.

San Jozeh, ”Touch Screen Market Update” , DisplaySearch Co. November 10,2010.

Jennifer Colegrove,” The State of the Touch-Screen Market in 2010” , DisplaySearc Coh,ID- Report: 0362-0972, 2010

Daniel Wigdor, “The Design of Table-Centric Interactive Spaces “, PHD Thesis, Graduate Department of Computer Science, University of Toronto, 2008.

Hyung-Kew Lee, Sun-Il Chang, and Euisik Yoon,” A Flexible Polymer Tactile Sensor: Fabrication and Modular Expandability for Large Area Deployment”, Journal of Microelectromechanical System, vol. 15, no. 6, 2006.

Sunghyuk Kwon, Chungsik Kim, Sujin Kim, Sung H. Han,” Two-mode target selection: Considering target layouts in small touchscreen devices”, International Journal of Industrial Ergonomics , pp. 733-745, 2010.

Patschon, Mark “Acoustic touch technology adds a new input dimension.” Computer Design. pp. 89–۹۳, ۱۹۸۸٫

Xinlin Ye,JianJu Liu,Xinbin Liu,”Infrared Touch Screen”, States Patent 0249458 A1, 2012.

Jennifer Colegrove,” The State of the Touch-Screen Market in 2011” , DisplaySearc Coh,ID- Report: 0362-0972, 2011

Adiwahono, A.H.C.-M.C.W.H.V.H.D., Humanoid Robot Push Recovery through Walking Phase Modification. IEEE Conference on Robotics Automation and Mechatronics, pp. 5, 2010.

دسته بندی صفحات لمسی و انواع مختلف آن

۱-۱- مقدمه

امروزه استفاده از صفحه نمایش های لمسی، بسیار گسترده شده و با توجه به این روند در حال پیشرفت تقاضای استفاده از آن نیز رو به افزایش است . به گونه ای که نظر بسیاری از کمپانی ها و موسسات بین المللی را به خود جلب کرده است، تا جایی که بسیاری از موسسات  در حیطه های مختلف کاری از جمله IT, Medicine ,Computer, ATM و غیره سعی در بکارگیری و پشتیبانی از این تکنولوژی نه چندان جدید در محصولات خود را داشته اند.

همچنین استفاده از این تکنولوژی به گونه ای شایع شده که اغلب کشورهای صنعتی جهان تمایل خاصی به استفاده از آن در محصولات مختلف خود نموده اند، به عنوان مثال طی بررسی های انجام شده توسط موسسه DisplaySearch آمریکا در سال ۲۰۱۰ بیشترین میزان استفاده از صفحه نمایش لمسی در محصولات ژاپنی وسپس در آمریکایی بوده است.

علاوه بر این، در بررسی های انجام شده توسط همین موسسه در سال ۲۰۱۱ ، پیش بینی شده است که میزان خرید این محصول تا سال ۲۰۱۴ رشدی حدود ۱۰۵ درصدی خواهد داشت. (بیش از دو برابر نسبت به سال ۲۰۱۱) که این خود نشان دهنده اهمیت این تکنولوژی می باشد. (شکل ۱-۳) [۳].

۱-۲- دسته بندی صفحات لمسی

از زمان پیدایش این تکنولوژی انواع مختلفی از صفحه نمایش های لمسی تولید و ارائه شده است و با گذشت چیزی نزدیک به سه دهه از ساخت و ارائه اولین مدل از این تکنولوژی همچنان موضوعات مطرح در این حیطه جذاب و مورد توجه محققین در علوم مختلف می باشد. بدلیل طیف گسترده تولید کنندگان و تنوع تحقیقات در این زمینه، دسته بندی های مختلفی تاکنون برای انواع مختلف صفحات لمسی ارائه شده است که مشهور ترین آن ها عبارتند از:

الف)  دسته بندی Wigdor

این نوع از دسته بندی بر اساس داده های دریافتی و نحوه پردازش صفحه لمسی مورد نظر می باشد که در شکل۱-۵ نشان داده شده است [۴۷].

ب) دسته بندی Walker

این دسته بندی بر اساس نوع پلتفرم ، میزان شفافیت صفحه و غیره تقسیسم بندی شده است شکل ۱- ۴ نشان دهنده این نوع دسته بندی می باشد [۴۰].

ج) دسته بندی موسسه آمریکایی Display Search [1]

در این نوع دسته بندی معیار نوع سنسور ها و تکنولوژی ساخت هر یک از صفحات لمسی می باشد که در شکل۱-۶ به صورت نموداری رسم شده است[۴۶].

[۱] Acoustic Touch Sesing

50,000 ریال – خرید

تمامی فایل های پیشینه تحقیق و پرسشنامه و مقالات مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید.

مطالب پیشنهادی: برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

جستجو پیشرفته

دسته‌ها

آخرین بروز رسانی

    شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
تمامی حقوق برایpayandaneshjo.irمحفوظ می باشد.