تحقیق تاریخچه تبلیغات اینترنتی و اشکال تبلیغات آنلاین و خریداران اینترنتی و مدلهای حاکم بر رفتار مصرف کننده

پیشینه تحقیق و پایان نامه و پروژه دانشجویی

پیشینه تحقیق تاریخچه تبلیغات اینترنتی و اشکال تبلیغات آنلاین و خریداران اینترنتی و مدلهای حاکم بر رفتار مصرف کننده دارای ۱۳۱ صفحه می باشد فایل پیشینه تحقیق به صورت ورد  word و قابل ویرایش می باشد. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود  آن را دانلود و دریافت نمایید . ضمناً لینک دانلود فایل همان لحظه به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می گردد.

فهرست مطالب

۱٫مقدمه۶
۲٫۷
۲٫۱٫تجارت الکترونیک۷
۲٫۲٫تعریف بازاریابی الکترونیکی ۸
۲٫۲٫۱٫مزایای بازاریابی الکترونیکی۸
۲٫۳٫تبلیغات۹
۲٫۳٫۱ تبلیغات اینترنتی۹
۲٫۳٫۲ تاریخچه تبلیغات اینترنتی۹
۲٫۳٫۳ مزیتهای تبلیغات اینترنتی۱۰
۲٫۳٫۴ محدودیت های تبلیغات اینترنتی۱۲
۲٫۴٫اینترنت در ایران۱۲
۲٫۴٫۱٫تبلیغات اینترنتی در ایران۱۴
۲٫۵٫جمع بندی۱۵
۲٫۶٫اشکال تبلیغات آنلاین۱۵
۲٫۶٫۱٫تبلیغات موبایلی۱۶
۲٫۶٫۱٫۱٫تعریف تبلیغات موبایلی۱۶
۲٫۶٫۱٫۲٫خصوصیات منحصر بفرد تبلیغات موبایلی۱۶
۲٫۶٫۱٫۳٫محدودیت ها یا نقاط ضعف تبلیغاتی موبایلی۱۷
۲٫۶٫۲٫تبلیغات  موبایلی مبتنی بر اجازه۱۸
۲٫۶٫۳٫تبلیغات از طریق پست الکترونیکی۱۸
۲٫۶٫۳٫۱٫مزایای تبلیغات از طریق پست الکترونیک۲۰
۲٫۶٫۴٫سایت مناسب۲۰
۲٫۶٫۵٫بنرها۲۲
۲٫۶٫۵٫۱٫ویژگیهای پیام های تبلیغاتی در بنرها۲۳
۲٫۶٫۶٫موتورهای جستجوگر۲۴
۲٫۶٫۶٫۱٫قدرت موتورهای جستجوگر۲۵
۲٫۶٫۷٫تبلیغات ویروسی ۲۶
۲٫۶٫۷٫۱٫مزایای تبلیغات ویروسی۲۷
۲٫۶٫۷٫۲٫انواع تبلیغات ویروسی۲۷
۲٫۶٫۷٫۳٫مشکلات تبلیغات  ویروسی۲۸
۲٫۶٫۸٫تبلیغات ارجاعی۲۹
۲٫۶٫۹٫جمع بندی۲۹
۲٫۷٫رفتار مصرف کننده۳۰
۲٫۷٫۱٫عوامل کلی موثر بر رفتار مصرف کننده۳۱
۲٫۷٫۲٫رفتار مصرف کننده آنلاین:۳۴
۲٫۷٫۲٫۱٫دیدگاه مصرف کننده محور و دیدگاه فناوری محور:۳۴
۲٫۷٫۳٫خریداران اینترنتی۳۵
۲٫۷٫۳٫۱٫انواع خریداران اینترنتی۳۵
۲٫۷٫۴٫فرایند خرید۳۶
۲٫۷٫۴٫۱٫فرایند تصمیم گیری خرید سنتی۳۶
۲٫۷٫۴٫۲٫فرایند خرید اینترنتی۴۲
۲٫۷٫۴٫۳٫رویکرد نوین به فرایند خرید اینترنتی:۴۴
۲٫۷٫۵٫مدلهای تصمیم گیری خرید مصرف کننده۴۵
۲٫۷٫۶٫رفتار مصرف کننده در برابر آگهی های تبلیغاتی۵۰
۲٫۷٫۷٫مدلهای حاکم بر رفتار مصرف کننده:۵۰
۲٫۷٫۷٫۱٫تکنیک آیدا (AIDA):50
۲٫۷٫۷٫۲٫تکنیکهای تستهای روانی:۵۱
۲٫۷٫۷٫۳٫تکنیک ترغیبی( داگمار):۵۲
۲٫۷٫۷٫۴٫تکنیک آزمایش های فروش:۵۳
۲٫۷٫۷٫۵٫تکنیک طرز فکر (نظرسنجی):۵۴
۲٫۷٫۸٫شرایط اثر بخشی تبلیغات۵۸
۲٫۷٫۸٫۱٫تاثیر ارتباطات۵۹
۲٫۷٫۸٫۲٫هرم اثرات ارتباطات۶۱
هدف ۵) توسعه و خط استفاده دائمی از محصول در بین ۵ درصد از مخاطبان۶۳
۲٫۷٫۹٫جمع بندی۶۳
۳٫پیشینه تجربی تحقیق۶۴
۳٫۱٫سابقه تحقیقات انجام شده در خارج کشور۶۴
۳٫۱٫۱٫هم ترازی استراتژی تبلیغات اینترنتی۶۴
۳٫۱٫۲٫ نگرش مشتریان به تبلیغات  اینترنتی با رویکرد یک قرارداد اجتماعی۶۷
۳٫۱٫۳٫ پاسخ مشتریان به وب سایتها و تاثیر آنها بروی کارایی تبلیغات۷۰
۳٫۱٫۴٫ تبلیغ خدمات و فراهم کردن خدمات روی اینترنت۷۱
۳٫۱٫۵٫ آزمودن باورها و گرایشات به طرف تبلیغات آنلاین در میان مشتریان چینی۷۴
۳٫۱٫۶٫ اثرات تبلیغات بر دیدگاه مصرف کننده و قصد خرید نسبت به یک برند خاص در میان تبلیغات گوناگون و کالاهای مختلف۷۷
۳٫۱٫۷٫ رابطه بین درگیری مصرف کننده و تاثیر تبلیغات۸۱
۳٫۱٫۸٫ تبلیغات بنر و تاثیرات هماهنگی وب سایت با بنر بر دیدگاه مصرف کننده از وب سایت۸۶
۳٫۱٫۹٫ بازاریابی ارجاعی و تاثیر آن بر تجارت الکترونیک۸۹
۳٫۱٫۱۰٫ بازاریابی ویروسی و دهان به دهان : دمایی از گرم ترین گرایش در بازاریابی۹۰
۳٫۱٫۱۱٫ فراتر از تبلیغات: چرا مردم را بعنوان محیط رسانه ای جدید در نظر می گیریم؟۹۴
۳٫۱٫۱۲٫ نگاهی به تبلیغات از طریق پیامک ، اجازه و مصرف کننده۹۵
۳٫۱٫۱۳٫ مؤثر بودن تبلیغ کردن بصورت آنلاین online : یک مقایسه بین فرهنگی۱۰۳
۳٫۱٫۱۴٫ آزمودن دیدگاهها و عقاید به تبلیغات بصورت آنلاین در دو کشور آمریکا و رومانی۱۰۹
۳٫۲٫ سابقه تحقیقات انجام شده در ایران۱۲۳
۳٫منابع۱۲۶

منابع

اعرابی، سیدمحمد (۱۳۸۲)،”موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارت الکترونیک در ایران”، فصلنامه اطلاع رسانی، تهران، دوره ۱۸ و شماره ۲ و ۱٫

حسینی پاکدهی، علی (۱۳۸۱)، “مبانی اقناع و تبلیغ” ، مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تهران .

بختایی، امیر و گلچین فر ،شادی(۱۳۸۸)، “مدیریت تبلیغات اینترنتی” انتشارات کارگزار روابط عمومی، تهران .

صادق وزیری، فراز(۱۳۸۷)،” تبلیغات موبایلی: بررسی نگرش مصرف کنندگان و عوامل موثر در ایجاد نگرش”، پایان نامه دوره کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس، تهران.

گرامی ، محسن (۱۳۸۲)،”تجارت الکترونیک(e-commerce)”، انتشارات سیمای دانش، تهران.

فرزاد، هادی ( ۱۳۸۷)، “تبلیغات در حوزه وب –راهکارهای نوین تبلیغاتی در فضای وب”، انتشارات سرویه، تهران

رضاییان، علی (۱۳۸۰)،”مبانی سازمان و مدیریت”، چاپ سوم، انتشارات سمت، تهران.

روستا، احمد و ونوس‌، داور و ابراهیمی، عبدالحمید(۱۳۸۹)، “مدیریت‌ بازاریابی”‌، انتشارات سمت‌، تهران

توفیقی ، مریم ( ۱۳۸۷)،”بررسی عوامل مرتبط با رفتار خرید مصرف کننده در یک محیط خرید آنلاین در ایران” پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی، تهران .

کاتلر، فیلیپ و گری، آرمسترانگ (۱۹۹۱) ،”اصول بازاریابی”،ترجمه بهمن فروزنده ، انتشارات آتروپات، اصفهان.

احمدی، جان نثار و غفاری، معصومه (۱۳۸۶) ، “بازاریابی ویروسی”،تدبیر ۱۸۳، تهران، سال هیجدهم، مرداد ۸۶

اسفیدانی، محمد رحیم ( ۱۳۸۵)”استراتژی بازاریابی در بازارهای اینترنتی”، شرکت چاپ و نشر بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی ، تهران

شاهمیر ، علی (۱۳۷۸)، ‏” ک‍ارب‍رد ای‍ن‍ت‍رن‍ت‌ در ب‍ازاری‍اب‍ی‌ م‍ح‍ص‍ولات‌ ای‍ران‌” ، پایان نامه دوره کارشناسی ارشد دان‍ش‍گ‍اه‌ آزاد اس‍لام‍ی‌ واح‍د ت‍ه‍ران‌ م‍رک‍زی، تهران‌.

صائبی، محمد و شیرازی، محمود ( ۱۳۸۴)، نویسنده اوما سکاران،”روشهای تحقیق در مدیریت” ، چاپ دوم، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی

صنایعی، علی (۱۳۸۱)، “بازاریابی و تجارت الکترونیک”، انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، اصفهان .

‏سوزان سویینی(۱۳۸۴)، “۱۰۱روش بازاریابی در اینترنت”، ترجمه: فخریاسری، عبدالوهاب و فرزانه فاطمه، انتشارات ناقوس، تهران

.۱  مقدمه

تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاش برای سازمان ها مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح می شوند.  بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگان مهم و ضروری است.

روش تجارت الکترونیکی معروف به تجارت بدون کاغذ صرفه جویی در زمان هزینه ها و نیروی انسانی را به دنبال داشته و شاخص های بهره وری را افزایش داده است اما این شیوه هنوز در کشورها جایگاه خود را به دست نیاورده است. امروزه اغلب شرکتها اهمیت کسب وکار الکترونیکی را دریافته و تبدیل کسب وکار سنتی به کسب وکار الکترونیکی را اغاز نموده اند . بدیهی است که شرکتها برای کسب مزیت رقابتی باید از روشهای مختلف دراین دنیای الکترونیکی که یکی ازاین روشها تبلیغات آنلاین است استفاده نمایند.

در ایالات متحده آمریکا ۱۲۲۰ ایستگاه تلویزیونی، ۹۸۷۱ ایستگاه رادیویی، ۴۲۰۸ روزنامه، ۱۳۰۲۸ مجله وجود دارد که به طور میانگین یک شهروند آمریکایی در سال ۱۵۵۰ ساعت تلویزیون نگاه می کند، ۱۱۶۰ ساعت رادیو گوش می دهد، ۱۸۰ ساعت روزنامه و ۱۱۰ ساعت مجله می خواند و امکان مطالعه ۳۰۰۰۰ عنوان کتاب تازه را نیز دارد. هر فرد آمریکایی به طور میانگین در سال ۳۷۸۲۲ آگهی تبلیغاتی را می بیند و ۶۰۰ آگهی رادیویی را می شنود و یا در مجلات یا روزنامه ها می خواند. سیل تبلیغاتی به همین جا ختم نمی شود. در یک سال به طور متوسط ۲۱۶ نامه تبلیغاتی مستقیم و ۵۰ تلفن از بازاریابان راه دور به او می رسد. یک آمریکایی در کنار همه تبلیغات بالا از کوپن تخفیف، نمونه های مجانی تخفیف بعد از فروش و غیره نیز بهره مند می شود. در یک کلام به ازاء یک شهروند آمریکایی در سال معادل ۲۰۰ دلار هزینه تبلیغاتی می شود و این به غیر از هزینه هایی است که دولت در سراسر دنیا برای ترویج فرهنگ آمریکایی پرداخت می کند. از گفتار فوق که بر گرفته از کتاب عصر تبلیغات( آنتونی برات کان سین و اولوین آرستون) است می توان به ۳ نتیجه رسید:

اول آنکه عصر حاضر عصر تبلیغات است.

دوم وسیله تبلیغات متنوع و گسترده اند.

و نهایتاً اینکه هزینه تبلیغات بسیار بالا است.

دراین پژوهش سعی شده است که مفاهیم موضوع پژوهش در سه بخش زیر مورد بررسی قرار گیرد :

مروری بر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین

آشنایی با فرآیند خرید مصرف کنندگان و مراحل مختلف حرکت به سمت خرید مصرف کنندگان در طی فرآیند خرید

بررسی تاثیر شیوه های مختلف تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان در طی فرآیند خرید

۲٫۱٫   تجارت الکترونیک

«تجارت الکترونیکی» را می توان انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی به صورت آنلاین و از طریق شبکه جهانی اینترنت دانست این امور می تواند شامل عمده فروشی ، خرده فروشی در کالاهای فیزیکی و غیرفیزیکی، ارائه سرویس های مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری می باشد. (اعرابی،۱۳۸۲).

ویژگیهای این تجارت عبارتند از:

جهانی نمودن تجارت ، برداشتن محدودیت های زمانی و مکانی ، کاهش قیمت منابع جهت خرید، افزایش درصد فروش ، دسترسی آسان به اطلاعات لازم ، کاهش چشمگیر هزینه های معاملاتی ، کاهش هزینه های زمانی معاملاتی و بسیاری دیگر از مزایای تجارت الکترونیکی.

۲٫۲٫  تعریف بازاریابی الکترونیکی [۱]

بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که نوعا بر اصل “پرداخت به­ازای هر کلیک ” استوار است وشامل اگهی­های تبلیغاتی موجود در سایت­ها ، ایمیل­هایی که برای معرفی محصولات ارسال می­شود .اگهی­های متحرک و جذاب گرافیکی ؛ تبلیغ در موتورهای جستجو ، تبلیغات در وبلاگهای مختلف و مقالات تبلیغاتی می­باشد که مدیریت اطلاعات ، روابط عمومی ،خدمات مشتریان و بخش فروش را دربر دارد. درحال حاضر بیش از یک سوم مصرف­کنندگان خانگی در امریکا و بسیاری از نقاط اروپا که به شبکه اینترنت دسترسی دارند خریدهای خود را بصورت اینترنتی انجام می­دهند(Wiki, 2010)

۲٫۲٫۱٫مزایای بازاریابی الکترونیکی

بطور خلاصه می­توان مزایای این نوع بازاریابی را به صورت زیر ارائه نمود:

_ ایجاد فرصتهای تجاری جدید برای صنایع و بنگاههای بازرگانی.

_ جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش ترددهای بی مورد.

_ کمک به محیط زیست و مصرف بهینه منابع انرژی.

_ کاهش هزینه های تبلیغات و سربار و ایجاد رقابت در سطح بین المللی.

_ دسترسی سریع به اطلاعات.

_ حضور نداشتن واسطه و در نتیجه کاهش قیمتها.

_ ورود به بازارهای فرامنطقه ای در جهت بازاریابی جهانی.

_ گسترش دامنه کسب و کار و به تبع آن افزایش فروش و درآمد.

_ پشتیبانی بهتر، سریعتر و موثرتر.

_ افزایش توان ارتباطی با استفاده از وب سایت و…

_ امکان توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و دسترسی آسان به منابع مناطق توسعه یافته.

_ افزایش میزان آگاهی و افزایش حق انتخاب مشتریان که به مشتریان امکان میدهد که در کمترین زمان، بهترین و مناسبترین انتخاب درخرید خود را داشته باشند.

۲٫۳٫   تبلیغات

در دنیای امروز به دلایل مختلف که در راس آن دلایل اقتصادی است، ناگزیر به استفاده از تبلیغات هستیم . درآمد کشورها به میزان زیادی تابع تبلیغات بازرگانی آنهاست . تبلیغات بر افزایش تولید و تقاضای کالاها و خدمات ، در نتیجه ایجاد اشتغال ، افزایش درآمد و رفاه جامعه و کاهش فقر و بیکاری تاثیر دارد ( پاکدهی ، ۱۳۸۱، ص.۲۰)

برخی از آمارها بیان می دارد که سالانه بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار هزینه تبلیغات بازرگانی می شود . مبالغی که کشورهای مختلف برای تبلیغات بازرگانی هزینه می نمایند با پیشرفت اقتصادی آنها ارتباط مستقیمی دارد. آمریکا با ۵۰%  بیشترین سهم را در هزینه های تبلیغاتی سالانه به خود اختصاص داده در کشورهای در حال توسعه ۲۰% از سهم هزینه های تبلیغاتی را به خود اختصاص داده اند.

۲٫۳٫۱ تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد.

۳ مزیتهای تبلیغات اینترنتی

۱٫ایجاد ارتباط دوطرفه

توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان

دسترسی جهانی و شبانه روزی

قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا

طراحی پیام آگهی

ارسال، نگهداری و به روز رسانی آسان

قابلیت فروش

ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات

محدودیت های تبلیغات اینترنتی

مشخصات و ویژگی های مخاطبان : اکثر کاربران اینترنت به محصولات و تکنولوژی مربوط با رایانه است. تنها ۱۴ درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از ۱۰ درصد آن برای اتومبیل ، مسافرت و خدمات مالی است . به علاوه غالب کاربران اینترنت در گروه سنی خاصی قرار دارند که این امر موجب کاهش مخاطبان این نوع از تبلیغات می شود .

ازدحام : با زیاد شدن تعداد آگهی های تبلیغاتی احتمال مورد توجه قرارگرفتن آگهی ها به شدت کاهش می یابد .

فقدان کنترل های لازم در مورد محتوای تبلیغات اینترنتی : یکی از محدودیت های تبلیغات اینترنتی ، فقدان کنترل های لازم است . مرکز آموزشی ارتباطات رسانه ای آمریکا ، اینترنت را شبکه فریب نامیده است چراکه برخی از تبلیغ دهندگان با پیام های تبلیغاتی زیرکانه و با هدف قرار دادن کودکان ، سعی در فریب آنان دارند .

۲٫۱٫  اینترنت در ایران

اینترنت از اوایل دهه ۷۰ به ایران راه پیدا کرد و همچون سایر کشورها در ایران نیز به سرعت گسترش یافت .

به دنبال ورود اینترنت به ایران تعداد کاربران آن نیز در کشور به طور فزاینده ای افزایش یافته است. به طوری که در سال ۲۰۰۷ تعداد کاربران اینترنت در ایران بالغ بر ۱۹ میلیون نفر تخمین زده می شود . این رقم ضریب نفوذ ۲۷ درصدی اینترنت در ایران را نشان می دهد که در مقایسه با کشورهای منطقه قابل توجه است .

۲٫۱٫۱٫ تبلیغات اینترنتی در ایران

در ایران اینترنت از سال ۱۳۷۶ بطور نسبتاً فراگیر به کار گرفته شده است و تعداد کاربران آن بطور فزاینده ای در طول سالیان اخیر افزایش یافته است . با وجود اینکه تعداد سایت های فارسی از رشد بسیاری برخوردار بوده است اما همچنان میزان تبلیغات اینترنتی این سایتها بسیار کم و ناچیز می باشد. این موضوع باعث شده مشکلات مالی فراوانی برای سایت ها بوجود آید چرا که یکی از مهمترین منابع درآمدی سایت ها در دنیا درآمدهای ناشی از تبلیغات است. مشکلات مالی سایت های ایرانی بسیاری از آنها را پس از مدتی به تعطیلی می کشاند و این به معنای از دست رفتن فرصتهای شغلی برای عده ای است . نکته قابل توجه دیگر این است که بازار تبلیغات اینترنتی سایت ها فقط محدود به یک کشور و یا یک منطقه خاص نیست. این به معنای دسترسی به بازاری بسیار گسترده است که متاسفانه به دلیل عدم استفاده مناسب سهم سایت های ایرانی از حجم درآمد ناشی از فعالیت های تبلیغاتی بسیار اندک است .

به طور کلی در هر فعالیت تبلیغی دو هدف عمده می تواند دنبال شود اول اینکه هر تبلیغی با هدف ایجاد ارتباط و ارسال پیامی انجام می شود . دوم اینکه هدف از انجام تبلیغ ، فروش محصول می باشد . اما یکی از وجوه ممیزه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی در این است که امکان فروش محصول و یا خدمت را بلافاصله پس از تبلیغ و یا گاهی در حین نمایش تبلیغ فراهم می آورد . در واقع این امر امتیازی را برای این نوع از تبلیغات فراهم می آورد . ولی نکته در اینجا است که در ایران به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های تجارت الکترونیک و فقدان مکانیزم ها و قوانین لازم ، مخاطبان امکان خریداری کالا و خدمتی را که تبلیغ آن را به صورت اینترنتی می بینند ، ندارند. این به معنای از دست رفتن یکی از مهمترین مزیت های تبلیغات اینترنتی است زیرا که چنانچه هدف از تبلیغ فقط اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط باشد ، به دلیل همه گیر نشدن اینترنت در کشور ، رسانه های دیگری چون تلویزیون ، رادیو و روزنامه ها قطعاً تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت. نتیجه اینکه در چنین فضایی اینترنت به عنوان یک رسانه شانس خود را برای جذب تبلیغات بیشتر از دست می دهد.

از سوی دیگر تبلیغات اینترنتی هنوز در سبد (پورتفولیوی) شرکت های تبلیغاتی -که در بسیاری از موارد به عنوان مشاور تبلیغ دهندگان خدماتی را به آنها عرضه می کند – جایگاه مناسبی پیدا نکرده است . چرا که به دلیل هزینه های کم تبلیغ در اینترنت کارمزد شرکت های تبلیغاتی نیز در صورت دادن تبلیغی در اینترنت بسیار کم خواهد بود . از طرف دیگر عدم آشنایی این شرکت ها با مکانیزم های تبلیغات اینترنتی از جمله مکانیزم هایی جهت سنجش و اندازه گیری اثربخشی تبلیغات اینترنتی باعث شده است که این شرکتها تمایل کمتری به دادن تبلیغ در اینترنت داشته باشند . چرا که وجود مکانیزم های اندازه گیری اثربخشی تبلیغات در اینترنت یکی از مزیت های این نوع تبلیغات است و در صورتی که امکان استفاده از مزیت های تبلیغ در اینترنت در کشور فراهم نباشد ، بالطبع تبلیغ دهندگان نیز تمایلی برای ارایه تبلیغ در اینترنت نخواهند داشت . (بختایی و گلچین فر، ۱۳۸۸، ص.۲۳-۵۴)

[۱] E – Business

80,000 ریال – خرید

تمامی فایل های پیشینه تحقیق و پرسشنامه و مقالات مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید. 

مطالب پیشنهادی:
  • تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و تبلیغات اینترنتی
  • تحقیق نام تجاری ، خصوصیات ، ابعاد کارکردی ،ارزش، تبلیغات و مدلهای برند و مفهوم وفاداری به برند و نقش برند در وفاداری مشتریان
  • تحقیق تجارت الکترونیک ، دیدگاهها، محدودیتها و موانع آن و مفاهیم و رویکردهای اعتماد سازی در تجارت
  • تحقیق تعاریف ، مستندات و ادله و محورها و نقش قانون تجارت الکترونیک و معاملات الکترونیکی از دیدگاه فقه شیعه
  • تحقیق تعریف تبلیغات و مشتری و بانک و بانکداری الکترونیک و تاثیر تبلیغات بر جذب مشتری
  • برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایpayandaneshjo.irمحفوظ می باشد.