تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و تبلیغات اینترنتی

پیشینه تحقیق و پایان نامه و پروژه دانشجویی

پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و تبلیغات اینترنتی دارای ۴۵ صفحه می باشد فایل پیشینه تحقیق به صورت ورد  word و قابل ویرایش می باشد. بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود فایل نمایش داده می شود و قادر خواهید بود  آن را دانلود و دریافت نمایید . ضمناً لینک دانلود فایل همان لحظه به آدرس ایمیل ثبت شده شما ارسال می گردد.

فهرست مطالب

۲-۱ مقدمه:    ۴
۲-۱-۱ مدیریت ارتباط با مشتری:    ۶
۲-۱-۱-۱ تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:    ۶
۲-۱-۱-۲ تبلیغات اینترنتی:    ۱۰
۲-۲ داده کاوی:    ۱۲
۲-۲-۱ تعریف داده کاوی:    ۱۲
۲-۲-۲ خوشه بندی:    ۱۵
۲-۲-۳ قوانین وابستگی:    ۲۲
۲-۱-۳ شیوه تاخر، تناوب، مالی :    ۲۹
۲-۲ پیشینه تحقیقاتی:    ۳۱
منابع:    ۳۷

 منابع:

احمد روستا، سید ابوالفضل ابوالفضلی، حسن قربانی،” بررسی نقش تعدیل کننده عدم اعتماد به اجتناب از تبلیغات اینترنتی”، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره ۱، شماره ۲، بهار و تابستان ۱۳۸۸ ، از صفحه ۵۱ تا ۶۶

مسعود یقینی، رقیه سیدی، “نسیم گریلی نیا، طبقه بندی ایستگاه های مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تکنیک خوشه بندی”، کنفرانس بین المللی داده کاوی، دانشگاه امیرکبیر تهران، سال ۲۰۰۸

هیوا صمدیان، حمید عابد، ادریس بابائی، ” بررسی کاربرد و تاثیر استفاده از داده کاوی در حوزه مسکن در ایران ” ، کنفرانس بین المللی داده کاوی، دانشگاه امیرکبیر تهران، سال ۲۰۰۸

مجتبی کوپایی، بهروز مینایی بیدگلی، “روشی برای رتبه بندی تغییرات در الگوی رفتاری مشتریان فروشگاه های زنجیره ای”، کنفرانس بین المللی داده کاوی، دانشگاه امیرکبیر تهران، سال ۲۰۰۸

محمدرضا داوری، فریبرز قهرمانی، بهروز مینایی بیدگلی، ” استفاده از داده کاوی برای ارائه مدل رفتاری آژانسهای فروش بلیط در زنجیره تامین شرکت های هواپیمایی ” ، کنفرانس بین المللی داده کاوی، دانشگاه امیرکبیر تهران، سال ۲۰۰۸

Turban, E, Mclean, E. And Wetherber, J, “Information Technology for Management Making Connections for Strategic Advantage”, ۲nd Ed. New York; Wiley, 2002.

Burnett. Handbook of Key Customer Relationship Manage-ment: “The Definitive Guide to Winning, Managing and Developing Key Account Business”, Prentice Hall: New Jersy.2001.

Mohammad Ali Farajian, Shahriar Mohammadi, “Mining the Banking Customer Behavior Using Clustering and Association Rules Methods”, International Journal off Industrial Enginering & Production Research, Vol 21, No 4, December 2010

Waminee Niyagas, Anongnart Srivihok, Sukumal Kitisin, “Clustering e-Banking Customer using Data Mining and Marketing Segmentation”, ECTI TRANSACTIONS ON COMPUTER AND INFORMATION TECHNOLOGY VOL.2, NO.1 MAY 2006

Shu-hsien Liao, Pei-hui Chu, Yin-ju Chen, Chia-Chen Chang, “mining customer knowledge for exploring online group buying behavior”, Expert Systems with Applications, Volume 39, Issue 3, 15 February 2012, Pages 3708-3716

۱ مقدمه:

با رشد روز افزون اینترنت علاقه شرکت های تجاری و صاحبان کالا به تبلیغات اینترنتی نیز افزایش پیدا کرده است و شرکت های تجاری در رقابت شدید با هم سعی در حفظ مشتریان خود و جذب مشتریان جدید دارند.یک راه حل برای این کار این است که تبلیغاتی هدفمند برای مشتریان عرضه کنند و به مشتریان خود آنچه را که مطابق علایق آن ها است، پیشنهاد دهند.یکی از چالش های مهم در توسعه تجارت الکترونیک و تبلیغات اینترنتی و هدفمند، شخصی سازی تبلیغات برای کاربران است.یعنی تطبیق دادن تبلیغ با ترجیحات فردی کاربران.

به خاطر بازار رقابتی شدیدی که امروزه در تجارت الکترونیک وجود دارد شرکت های تجاری در تلاش هستند تا شرایط مدیریت ارتباط با مشتری۱ را هرچه بیشتر بهبود بخشند تا بتوانند هرچه بیشتر مشتریان فعلی را حفظ کنند و همچنین دیگر مشتریان را هم جذب کنند.

یکی از راه هایی که برای این اهداف شرکت ها و صاحبان کالا مصور است تبلیغ کالاها یا خدماتی است که مشتریان علاقه بیشتری به خرید یا دریافت آنها دارند. بنابراین شرکت ها باید به دنبال این باشند تا تبلیغاتشان بر اساس ترجیحات فردی مشتریان باشد، یعنی تبلیغات را برای هر مشتری شخصی سازی۲ کنند.

شرکت های تجاری برای اینکه بتوانند تبلیغات را برای مشتریان خود شخصی سازی کنند نیاز دارند تا اطلاعاتی در مورد علایق این مشتریان بدست آورند. بعضی از آنها برای بدست آوردن این اطلاعات از روش پرسشنامه استفاده می کنند و در ابتدای ارتباط با مشتری پرسش هایی در مورد شخص مشتری از قبیل سن و جنسیت و … از او می پرسند. بعلاوه همچنین ممکن است سوالاتی در مورد علایق خرید مشتری نیز از او پرسیده شود.این روش می تواند برای مشتری آزاردهنده و وقت گیر باشد، از این رو ممکن است مشتری عملیات خرید خود از سایت را متوقف کند.روش دیگری که برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز درباره علایق مشتری وجود دارد استفاده از داده های مورد استفاده پیشین کاربر از وب۱ می باشد که با استفاده از این داده ها و بررسی آنها شرکت ها می توانند اطلاعاتی در مورد رفتار خرید کاربران بدست آورند.

نوشتار حاضر درابتدا برای آشنایی بیشتر با حوزه تحقیق به تعریف و تشریح مدیریت ارتباط با مشتری و تبلیغات اینترنتی و همچنین به تعریف و بررسی داده کاوی و تعریف دو تکنیک مهم آن یعنی خوشه بندی و قوانین وابستگی می پردازیم.همچنین شیوه تاخر، تناوب و مالی۲  که یک شیوه برای تعیین ارزش و ارزش دهی به مشتری می باشد را تعریف کرده ایم.در انتها یک پیشینه تحقیقاتی آورده شده است.

 ۲-۱-۱ مدیریت ارتباط با مشتری:

۲-۱-۱-۱ تعریف مدیریت ارتباط با مشتری:

اگرچه یک تعریف جامع برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود ندارد و دارای تعاریف مختلفی در ادبیات مختلف می باشد اما در یک تعریف کلی مدیریت ارتباط با مشتری شامل یک مجموعه از فرایندها و سیستم های توانمند است که از یک راهبرد تجاری برای برقراری روابطی بلند مدت و سودمند با مشتریانی خاص پشتیبانی می کنند[۱].

این موضوع بطور کلی از دیدگاه هایی مختلف، به عنوان یک فرایند، راهبرد، فلسفه، قابلیت یا تکنولوژی مطرح گردیده است[۲]. همچنین به عنوان یک فلسفه تجاری بیان شده است که از تکنولوژی اطلاعات برای شناسایی صلاحیت های مختلف مشتریان استفاده می کند تا برترین ارزش را به مشتری ارائه دهند[۳].

مدیریت ارتباط با مشتری قسمتی از راهبرد یک سازمان برای شناسایی مشتریان و راضی نگهداشتن آنها و تبدیلشان به مشتری دائمی است [۴,۵].مجموعه ای از متدولوژی ها، فرایندها، نرم افزارها وسیستم هایی است که به سازمانها و شرکتها جهت داشتن یک رابطه مدیریتی سیستماتیک و موثر با مشتریان کمک می کنند[۴,۶]، شامل زیر نظر داشتن مشتریان ( مانند جمع آوری داده های مناسب مربوط به آنها )، مدیریت و ارزیابی داده، و سرانجام ایجاد یک سود واقعی از اطلاعات استخراجی مرتبط با مشتریان می شود[۴,۷].بطور کل مجموعه ای از راهبرد های تجاری و بازاریابی است که فعالیت های تجاری را حول مشتری پیاده سازی می کند[۴,۸]. بر همین اساس، یکی از این راهبردها جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان است تا مدیریت بتواند روابط قوی تری را با آنها ایجاد کند، چرا که از مهمترین رموز موفقیت در هر تجارتی داشتن رابطه قوی با مشتریان است[۱۰].

50,000 ریال – خرید

تمامی فایل های پیشینه تحقیق و پرسشنامه و مقالات مربوطه به صورت فایل دنلودی می باشند و شما به محض پرداخت آنلاین مبلغ همان لحظه قادر به دریافت فایل خواهید بود. این عملیات کاملاً خودکار بوده و توسط سیستم انجام می پذیرد. جهت پرداخت مبلغ شما به درگاه پرداخت یکی از بانک ها منتقل خواهید شد، برای پرداخت آنلاین از درگاه بانک این بانک ها، حتماً نیاز نیست که شما شماره کارت همان بانک را داشته باشید و بلکه شما میتوانید از طریق همه کارت های عضو شبکه بانکی، مبلغ  را پرداخت نمایید.

مطالب پیشنهادی:
  • تحقیق بازاریابی و بازمهندسی و مدیریت ارتباط با مشتری
  • تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و مزیت رقابتی و اهمیت ان در بانکداری
  • تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و تعهد سازمانی ، مفهوم ، اهداف و الگوها و عوامل مؤثر در آن
  • تحقیق نام تجاری ، خصوصیات ، ابعاد کارکردی ،ارزش، تبلیغات و مدلهای برند و مفهوم وفاداری به برند و نقش برند در وفاداری مشتریان
  • تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و تعهد سازمانی ، مفهوم ، اهداف و الگوها و عوامل مؤثر در آن
  • برچسب ها : , , , , , , , , ,
    برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

    به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

    جستجو پیشرفته

    دسته‌ها

    آخرین بروز رسانی

      دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
    اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران
    wpdesign Group طراحی و پشتیبانی سایت توسط digitaliran.ir صورت گرفته است
    تمامی حقوق برایpayandaneshjo.irمحفوظ می باشد.